Întrebări frecvente

Care sunt cerintele pentru primirea unui imprumut?

Trebuie sa fii rezident in Moldova si sa ai intre 20 si 65 ani. Nu trebuie sa ai debite active. E important sa ai un venit regulat pe care sa-l poti demonstra, salariu, pensie, ajutor de somaj si altele. Trebuie sa ai si cont bancar valid si serviciu de internet banking activ.

Daca nu am salariu, pot aplica pentru un imprumut?

La Viaconto, vrem sa te ajutam sa iti rezolvi problemele economice fara conflicte majore. De aceea, poti aplica pentru un imprumut daca ai un venit sigur demonstrabil, cum ar fi, de exemplu, pensia, ajutorul de somaj.

Cum aplic pentru un imprumut?

Toate aplicatiile vor fi facute online pe viaconto.md. Trebuie sa selectezi suma dorita si sa accesezi campul “solicitare”. Campurile respective trebuie completate cu informatii generale pe care le cerem pentru a ajunge la stadiul evaluarii.

Pot folosi informatiile de contact ale unui membru de familie sau prieten sa solicit un imprumut?

Imprumuturile noastre sunt personale si datele tale personale trebuie furnizate pentru ca cererea sa fie procesata.

Daca nu am mobil?

Este esential sa ai telefon mobil pentru uz personal.

Cum pot plati imprumutul?

Plata sumei scadente poate fi facuta prin transfer bancar sau prin depunerea intr-unul din conturile bancare indicate in sectiunea Contact.

Cum pot rambursa imprumutul?

Ai de asemenea posibilitatea să rambursezi împrumutul cu ușurința prin o nouă metodă de plată - online prin oplata.md sau la cel mai apropiat terminal Runpay,la fel si prin partenerii nostri Paynet. Tot ce trebuie să faci este să te duci la unul din aceste terminale, să introduci detaliile tale de client, suma de plată și să faci plata cu numerar. Plata va fi procesată in cursul zilei următoare de lucru.

De ce a fost respinsa cererea mea?

Motivele pentru care cererea ta a fost respinsa pot fi diferite. Verifica te rog din nou daca intrunesti conditiile generale cerute.

Cum pot imprumuta?

Suma acordata depinde de solvabilitatea si de istoricul tau de credit la VIACONTO. Suma minima este de 500 lei si cea maxima de 7000 lei.

E nevoie de a depune o garantie sau aduce un garant?

Nu, in scopul primirii unui imprumut, nu este nevoie de nicio garantie sau garant.

Cum pot returna imprumutul?

Vei primi o informare de plata pe adresa ta de email, indicand suma totala. Poti face plata integral pana la data scadentei, altfel prelungeste plata acestuia. Informatii utile pot fi gasite in cabinetul tau personal pe platforma www.viaconto.md.

Ce se intampla daca nu platesc suma sau o fac mai tarziu?

Pentru fiecare zi de intarziere, vei plati o penalitate de 1%. Daca din orice motiv, nu poti face plata, te rog contacteaza-ne la +373 60599966 si vom cauta impreuna o solutie viabila pentru tine.

Ce este un cabinet personal? Cum ma pot intoarce la aplicatia mea?

Cabinetul personal este zona ta privata, unde poti vedea si verifica informatiile personale si sa administrezi contractele tale active. Pentru access, ai nevoie sa folosesti adresa de email si parola introdusa la prima inregistrare pe viaconto.md. Parola poate fi creata de tine cand completezi cererea pentru primul tau imprumut. Cabinetul personal este accesat prin sectiunea de Logare Cont.

Cum pot primi o noua parola?

Pentru a cere un nou cod de acces, trebuie sa accesezi intrebarea "Ai uitat parola?" sub sectiunea de Logare Cont.

Cat va dura aprobarea imprumutului?

Daca procesul de inregistrare a fost completat corect si toate documentele necesare au fost furnizate, vei primi un SMS pe mobil cu decizia in cateva minutes dupa ce ai aplicat pentru imprumut. Cererile sunt procesate in orele noastre de lucru de Luni pana Vineri intre 9:00 si 18:00.

Cat dureaza pana intra banii in contul meu?

Daca ai cont bancar la oricare din bancile colaboratoare Viaconto, vei primi banii imediat. Altfel, va dura intre 24 si 48 ore dupa ce imprumutul e aprobat.

Ce se intampla daca nu primesc banii in contul meu?

Daca contul tau bancar e deschis la o banca cu care noi nu colaboram, trebuie sa astepti pana la 48 ore. Daca e o banca cu care colaboram, te rugam sa astepti 24 ore inainte sa ne contactezi serviciul clienti.